dimecres, 20 de novembre del 2013

EL MEU GERMÀ POL

EL MEU GERMÀ POL

En Pol és un noi que té la síndrome de Down i té vint-i-nou anys.
Es comporta com un nen petit però té cos d'adult. la seva germana se'n cuida d'ell, ja que els seus pares no ho fan. La seva germana es diu Mercè i té 12 anys. De gran vol ser actriu, però com que ha d'ajudar constantment en Pol i arreglar les coses per ell no té temps per practicar ni estudiar.
Tot canvia quan en Pol coneix la Maria, una noia de divuit anys que també té la seva malaltia.

Maria Farrés i Paula Pazos

http://www.ecamps.cat/get/el-meu-germa-pol.pdf

Els meus alumnes de tercer d'ESO han llegit aquesta novel·la durant el primer trimestre.
Aquí en teniu els comentaris.

2 comentaris:

  1. Aquest llibre no m'ha acabat d'agradar perquè a estones es feia una mica repetitiu, no és dels llibres que t'enganxa, no té un seguiment. El final m'ha resultat molt inesperat i massa sobtat . Aquest llibre també ensenya les limitacions de la gent que pateix la malaltia.Aquí us deixem un link, per si us interessa, que us pugueu informar sobre aquesta malaltia
    Maria i Paula

    ResponElimina
  2. Aquest és un llibre que et fa valorar la teva vida. També és un llibre que impacta molt, tant per com viuen els personatges com pel final.
    La novel·la fa veure que qualsevol pot tenir un fill amb discapacitats però l'has de estimar molt igualment. També son persones encara que hi hagi gent que no ho pensi.
    Lluc Fortuny
    Així que en el fons jo crec que aquest llibre és molt bo i el recomano a tothom que el vulgui llegir.

    ResponElimina